Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met
onze community van gymleerkrachten.

Voor iedere gymles een goed idee! Forums Gymspiratie Ledenforum Hulp gevraagd van echte kenners Reactie op: Hulp gevraagd van echte kenners

• Jeroen

Moderator
    3 maart 2024 at 18:15

Als ik jouw opdrachten zie dan is het voor mij niet gelijk duidelijk hoe jij deze situatie voor je ziet. Ik lees namelijk een wendsprong, dus dan denk ik aan een sprong over de kast. Als ik later ‘steunsprong doorhurken’ lees en ‘wendsprong gestrekt’ dan zie ik weer de kast voor me en denk ik dat dit geen verschillende activiteiten zijn, maar dat ze alleen op een ander niveau worden uitgevoerd. Als dit de bedoeling is dan kun je het zoeken in de hoogte van de kast, het plaatsen van de kast in de lengte of de breedte, het gebruiken van een Gymblok of een bok.

Wanneer je 6 verschillende activiteiten zoekt met de trampoline en hier een doorgaande lijn mee wilt maken. Is het handig om bijvoorbeeld ‘trampoline muursprong’ in te zetten en bij groep 8 te gaan richting ‘combinatie bokspringen’.

Wanneer je trampoline in de zoekbalk tikt bij Gymspiratie kom je waarschijnlijk wel tot een hele goede doorgaande leerling van verschillende activiteiten.