Hoe stel ik een (extra) manager aan?

Wil je iemand extra aanstellen die jullie team beheert? Dat kun je op twee manieren doen: Bij het uitnodigen Via de teaminstellingen Bij het uitnodigen…

Hoe kan ik mijn team beheren?

Via Mijn Account – Teams kun je je eigen team beheren. Je kunt daar nieuwe leden toevoegen of vervangen, en eventueel je teamgrootte verhogen.

Hoe kan ik een periodeplanning maken?

Je kunt de periodeplanning gebruiken als je Premium lid bent bij ons. Ben je nog geen lid? Word dat dan vandaag nog en gebruik de planner (en…

Hoe kan ik betalen met mijn punten?

Voor iedere 1000 punten die je op de site verdient, kun je 50 euro uitgeven op de website. Zodra je voldoende punten hebt krijg je bij…

Hoe kan ik wisselen van lidmaatschap?

Dat kan heel eenvoudig, en je betaalt alleen het verschil voor de huidige periode. Is je nieuwe lidmaatschap bijvoorbeeld 10 euro duurder en heb je…

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via de Mijn Account pagina kun je je gegevens wijzigen: Bij Accountgegevens kun je je naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Je kunt daar ook je social…

Krijg ik van jullie een factuur?

Je krijgt van ons uiteraard een factuur, nadat je je hebt betaald. Zodra je je bestelling hebt voltooid, krijg je een e-mail met daarin ook de…