Hoe kan ik wisselen van lidmaatschap?

Dat kan heel eenvoudig, en je betaalt alleen het verschil voor de huidige periode. Is je nieuwe lidmaatschap bijvoorbeeld 10 euro duurder en heb je…

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via de Mijn Account pagina kun je je gegevens wijzigen: Bij Accountgegevens kun je je naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Je kunt daar ook je social…

Krijg ik van jullie een factuur?

Je krijgt van ons uiteraard een factuur, nadat je je hebt betaald. Zodra je je bestelling hebt voltooid, krijg je een e-mail met daarin ook de…

Inloggen lukt niet meer. Wat kan ik doen?

Vervelend dat inloggen op de site niet meer lukt. Wellicht helpen onderstaande stappen. Controleer goed je gebruikersnaam en wachtwoord. Eventueel kun je ook inloggen met je…

Wat kan ik met de behaalde punten?

Naast dat je punten tellen voor het Gymspiratie Leaderboard, kun je met je punten in de webwinkel afrekenen; met 100 punten reken je 5 euro…

Hoe kun je punten verdienen?

Door onze website te gebruiken, kun je punten verdienen. Hoe meer punten je verdient, hoe hoger je level. Hoeveel punten je kunt verdienen en hoeveel je voor…

Hoe werkt betalen op factuur?

Wil je dat je school de rekening voldoet? Kies dan bij het afrekenen voor ‘op Factuur’: Nadat je je bestelling hebt afgerond, krijg je van ons een e-mail…