Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via de Mijn Account pagina kun je je gegevens wijzigen: Bij Accountgegevens kun je je naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Je kunt daar ook je social media account koppelen, zodat je makkelijk kunt inloggen op de site. Bij Abonnementen beheer je je actieve abonnementen/lidmaatschappen op de site.

Krijg ik van jullie een factuur?

Je krijgt van ons uiteraard een factuur, nadat je je hebt betaald. Zodra je je bestelling hebt voltooid, krijg je een e-mail met daarin ook de factuur. Je kunt de factuur ook op website downloaden: Ga naar Mijn Account – Bestellingen en klik op de bestelling. Op deze pagina kun je de bijbehorende factuur downloaden:  

Ik ben lid, maar kan nog steeds geen spellen bekijken. Wat moet ik doen?

Controleer allereerst of je ingelogd bent. Inloggen kan onderaan ieder spel, of anders bij Mijn Account. Past het spel wat je wilt bekijken bij je lidmaatschap? Je kunt bijvoorbeeld geen PO spellen bekijken, terwijl je een VO-lidmaatschap hebt. Hoor je het spel wel te kunnen zien? Waarschijnlijk helpt dan het wissen van je browser-geheugen. Instructies om te wissen…

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?

Je kunt op 2 manieren een nieuw wachtwoord instellen. Ben je je wachtwoord vergeten? Kies dan bij het inlogscherm voor Wachtwoord vergeten? Je krijgt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw in kunt stellen. Ben je ingelogd en wil je je wachtwoord veranderen? Ga dan naar Mijn Account – Accountgegevens en wijzig daar je wachtwoord:…

Inloggen lukt niet meer. Wat kan ik doen?

Vervelend dat inloggen op de site niet meer lukt. Wellicht helpen onderstaande stappen. Controleer goed je gebruikersnaam en wachtwoord. Eventueel kun je ook inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? Stel dan een nieuw wachtwoord in. Het kan zijn dat je te vaak met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord hebt geprobeerd in…

Wat kan ik met de behaalde punten?

Naast dat je punten tellen voor het Gymspiratie Leaderboard, kun je met je punten in de webwinkel afrekenen; met 100 punten reken je 5 euro af. Dit kun je doen zodra te voldoende punten hebt verzameld om het gehele bedrag af te rekenen. Een deel van je winkeltotaal ermee afrekenen kan niet; wil je 50…

Hoe kun je punten verdienen?

Door onze website te gebruiken, kun je punten verdienen. Hoe meer punten je verdient, hoe hoger je level. Hoeveel punten je kunt verdienen en hoeveel je voor een level nodig hebt lees je hieronder. Punten verdienen* * Om je punten bij te houden moet je ingelogd zijn.   Actie Punten verdiend Bezoek aan de website +1 Lid…

Uit welke lidmaatschappen kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit twee lidmaatschappen: Premium Basic voor wanneer je alleen de lesonderdelen wilt bekijken. Wil je alle gymspellen kunnen bekijken en ook gebruik maken van alle handige functies die we hebben? Dan is ons Premium lidmaatschap wat voor jou: alle spellen en handige functies zijn dan voor jou. Bestaat jouw sectie uit 3…

Hoe werkt betalen d.m.v. directe overschrijving / factuur?

Wil je dat je school de rekening voldoet? Kies dan bij het afrekenen voor ‘Overboeking’:     Nadat je je bestelling hebt afgerond, krijg je van ons een e-mail met betalingsinstructies. Stuur dan de e-mail die je van ons krijgt door naar de administratie van je school. In de mail staat namelijk ook aangegeven naar welk rekeningnummer je…

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt met iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact, op factuur of d.m.v. een directe overschrijving betalen. Met iDeal, Paypal of creditcard betalen heeft als voordeel dat je lidmaatschap automatisch wordt betaald; je betaalt met een automatische incasso. Je houdt zo altijd recht op onze Prijsgarantie. Betalen op factuur en door middel van een bankoverschrijving kan voor…

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Jammer dat je ons wil verlaten. Opzeggen kun je doen door bij Mijn Account – Abonnementen te kiezen voor de knop Annuleren: Doe dat minimaal 7 dagen voor het verlopen van je lidmaatschap; je creditcardmaatschappij of Paypal bijvoorbeeld hebben soms wat langer de tijd nodig om je opdracht te verwerken. Let op: met het annuleren…

Geen verdere inhoud

Geen verdere inhoud