Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Via de Mijn Account pagina kun je je gegevens wijzigen: Bij Accountgegevens kun je je naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Je kunt daar ook je social…

Krijg ik van jullie een factuur?

Je krijgt van ons uiteraard een factuur, nadat je je hebt betaald. Zodra je je bestelling hebt voltooid, krijg je een e-mail met daarin ook de…

Inloggen lukt niet meer. Wat kan ik doen?

Vervelend dat inloggen op de site niet meer lukt. Wellicht helpen onderstaande stappen. Controleer goed je gebruikersnaam en wachtwoord. Eventueel kun je ook inloggen met je…

Wat kan ik met de behaalde punten?

Naast dat je punten tellen voor het Gymspiratie Leaderboard, kun je met je punten in de webwinkel afrekenen; met 100 punten reken je 5 euro…

Hoe kun je punten verdienen?

Door onze website te gebruiken, kun je punten verdienen. Hoe meer punten je verdient, hoe hoger je level. Hoeveel punten je kunt verdienen en hoeveel je voor…

Uit welke lidmaatschappen kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit twee lidmaatschappen: Premium Basic voor wanneer je alleen de lesonderdelen wilt bekijken. Wil je alle gymspellen kunnen bekijken en ook gebruik…

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt met iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact, op factuur of d.m.v. een directe overschrijving betalen. Met iDeal, Paypal of creditcard betalen heeft als voordeel dat…