Algemene Voorwaarden

Laatste update: 29-05-2020:

  • Opname Verhuur

1.    Onze gegevens

Gymspiratie
Postbus 2940
2601 CX Delft
06-41764341
[email protected]

Kamer van Koophandel: 57100306
BTW: NL001103471B82

2.    Toepasbaarheid

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en bestellingen van producten die te koop zijn op www.gymspiratie.nl. Als je een bestelling plaatst op de website, ga je met deze Algemene Voorwaarden akkoord. Deze dien je bij het afrekenen dan ook te accepteren.

De voorwaarden kun je altijd op de website bekijken.

3.    Prijzen, Betalen & Levering

  • Alle vermeldde prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW.
  • Je kunt op diverse manieren online betalen bij één van onze betalingsverwerkers.
  • Na ontvangst van je betaling krijg je het product geleverd:
    • Te downloaden producten (bijvoorbeeld een e-book) kun je in het bevestigingsscherm downloaden. Tevens sturen wij je een e-mail met downloadlink.
    • Lidmaatschappen zijn direct actief.
  • De prijs van jouw lidmaatschap zullen wij, zolang je lid bent, niet verhogen. Dit is onze Prijsgarantie: jij bent altijd verzekerd van dezelfde lidmaatschapsprijs zolang je lid bent.
  • Verleng je niet binnen 14 dagen na afloop van je lidmaatschap? Dan vervalt je recht op onze Prijsgarantie.

4.    Intellectuele Eigendomsrechten & Copyright

  • Alle intellectuele eigendomsrechten blijven eigendom van Gymspiratie.
  • Op alle producten en content van de website berust copyright.
    • Dat betekent dat je bijvoorbeeld gedownloade bestanden wel voor jezelf mag gebruiken, maar niet mag verspreiden of zelf commercieel mag gebruiken.
    • Je mag zonder onze schriftelijke toestemming hier ook geen ‘afgeleide werken’ van te maken.

5.    Aansprakelijkheid

  • Gymspiratie is niet aansprakelijk voor schade die kan voortvloeien uit het gebruik van één van onze producten:
    • Speel je bijvoorbeeld één van onze gymspellen tijdens je les, dan dien je er zelf voor te zorgen dat het spel/activiteit aansluit bij het niveau, beleving & sociale vaardigheid van je klas.
    • Huur je gymmateriaal bij ons? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor het gebruik voor een door leerlingen van het gehuurde materiaal.

6.    Restitutie, Retourrecht & Bedenktermijn

  • Indien de site offline is, om welke reden dan ook, vindt er geen restitutie plaats.
  • Op onze betaalde lidmaatschappen geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
    • Dat betekent dat je het binnen 14 dagen kunt laten weten, indien je lidmaatschap niet bevalt. Dat kan door een mail te sturen naar [email protected].
    • Deze termijn van 14 dagen gaat in op de dag dat je lidmaatschap actief is.
    • Hierop zullen we binnen 14 dagen je geld terugstorten, het liefst via dezelfde betaalwijze als waarmee je betaald hebt.
    • We horen uiteraard graag waarom het lidmaatschap je niet bevalt, maar dat is niet verplicht.
  • Op te downloaden producten geldt geen retourrecht of bedenktermijn. Met de aankoop van een dergelijk product zie je hier dus van af.
  • De bedenktermijn geldt tevens niet voor leden die hun lidmaatschap verlengen of heractiveren.

7.    Lidmaatschap

  • Je gaat een lidmaatschap aan voor de vooraf afgesproken duur.
  • Verlengen van je lidmaatschap gebeurt automatisch, door middel van een automatische incasso. Tenzij je hebt gekozen voor betaling factuur.
  • Wil je je lidmaatschap opzeggen? Doe dat uiterlijk 2 weken voor afloop van de afgesproken duur via Mijn Account – Mijn lidmaatschappen.
  • Wil je na de eerste afgesproken duur opzeggen? Dat kan maandelijks, met een opzegtermijn van een maand.
  • Wij sturen je vooraf enkele mailtjes om je eraan te herinneren dat je lidmaatschap bijna verloopt, op het bij ons bekende (bij je bestelling opgegeven) e-mailadres. Zorg er dus voor dat dit e-mailadres altijd klopt!

8.    Groepslidmaatschap

  • Wijzigingen van leden binnen een Groepslidmaatschap kunnen eenmaal per maand worden doorgegeven.
  • Indien leden overstappen van een individueel lidmaatschap naar een groepslidmaatschap, zal Gymspiratie de overgebleven maanden restitueren aan het individu.
    • Voorbeeld: jij bent 3,5 maand Premium lid van Gymspiratie, en je werkgever besluit voor alle vakleerkrachten van de organisatie een groepslidmaatschap af te sluiten. Wij keren dan de 8 overgebleven maanden aan jou uit, op het bij ons bekende rekeningnummer.

9.    Je Account & Contactgegevens

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het bijwerken van je contactgegevens.
    • Dit houdt bijvoorbeeld in dat je zelf je nieuwe e-mailadres moet doorgeven als je wisselt van werkgever. Dit doe je via Mijn Account – Accountgegevens.
  • Je inloggegevens zijn persoonlijk; deze mag je niet met derden delen. Gymspiratie behoudt zich het recht voor om accounts van overtreders zonder opgaaf van reden en zonder restitutie te sluiten en te verwijderen.

10. Uploads door gebruikers

  • Gymspiratie wordt eigenaar van alle uploads van gebruikers.
  • Indien er personen op geüpload beeldmateriaal staat, heb je toestemming van de betrokkenen nodig om deze te plaatsen.
  • Uploads mogen geen inbreuk doen aan privacy en/of copyright van derden.

11. Verhuur

  • Je dient zelf te zorgen voor een eventuele verzekering.
  • Je mag het gehuurde niet buiten Nederland brengen en/of gebruiken.

Huurperiode

  • Alle dagen van de week zijn onderdeel van de huurperiode.
  • Je dient het huurobject uiterlijk op de dag en het tijdstip waarop de overeenkomst eindigt aan ons af te geven, of mee te geven aan de transporteur.
  • Als je het later inlevert, rekenen we de kosten daarvan aan de je door.

Aflevering & Ophalen & Inlevering

  • We leveren het gehuurde af op de eerste dag van de huurperiode, op het opgegeven adres, op de begane grond.
  • Op de laatste dag van de huurperiode komen we de spullen weer halen, of je komt het zelf terugbrengen.
  • Aflevering & Ophalen gebeurt tussen 08:00 en 18:00 uur.
  • Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat je op de opgegeven aflever- en ophaaldag aanwezig bent om het gehuurde materiaal in ontvangst te nemen of af te geven.
  • Wanneer het gehuurde materiaal wordt opgehaald, zorg je er zelf voor dat het klaarstaat voor transport: het is schoon, en ingepakt zoals je het ontvangen hebt.
  • Zodra we het gehuurde hebben ontvangen, controleren we het. Als er schade is, of iets ontbreekt, laten we dat binnen twee weken aan je weten. Nadat we het hebben gemeld, kunnen we direct overgaan tot vervanging of reparatie, en de kosten aan jou als huurder berekenen.

Schade en diefstal

  • Als huurder ben je zelf verantwoordelijk voor het gehuurde materiaal.
  • Diefstal en/of beschadigingen moet je direct aan Gymspiratie melden.
  • Bij diefstal en/of beschadigingen worden vervangingskosten door Gymspiratie op jou als huurder verhaald. Tevens betaal je vanaf de eerste dag huurderving, vanaf de eerste dag dat het materiaal niet verhuurd kan worden.
  • Je zorgt er voor dat het gehuurde tijdens je huurperiode veilig wordt opgeslagen.
  • Als er een strafbaar feit is gepleegd, dien je aangifte te doen bij politie, en een kopie van de aangifte aan Gymspiratie te overhandigen.

Borg

  • Bij het overeenkomen van de huur, betaal je als huurder borg.
  • Zodra we het gehuurde materiaal hebben ontvangen, ontvang je binnen twee weken de borg terug, min aftrek van nog te ontvangen huurgelden, schadevergoeding en/of andere kosten.

12. Geschillen

  • Op overeenkomsten tussen ons en jou als consument waarop deze Algemene Voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.